piątek, 20 lutego 2015

Recenzja kolekcji Domowe Słodkości

Może obiło Wam się już o oczy że w kioskach pojawiła się nowa kolekcja

Mnie zainteresowała tylko dlatego, że ostatnio chciałam zrobić mamie w prezencie na Walentyki kąpielowe mydełka w kształcie serduszek i nikt nie miał foremki..
a tu proszę.. stoję sobie na przystanku i w oczy rzuca mi się różowiutka forma
Zastanawiałam się z jaką to może być gazetą i za ile, przyszłam do domu a na facebooku pewna użytkowniczka już się chwali że taka ma ;D


Co do kolekcji - pierwszy numer bardzo fajny bo 5 zł, 
drugi już 10, ale myślę, że też zakupie
natomiast trzeci i reszta (planują 90) po 20 zł (15 w prenumeracie)
Czyli koszty całości - 1775 zł 
lub
1335 zł + dostawa do domu + 5 prezentów w PRENUMERACIE
albo
1511 zł(do każdego numeru 2 zł)+ dostawa + 5 prezentów + 3 zestawy do dekoracji w PRENUMERACIE PREMIUM

Jest to dwutygodnik wychodzący w środy. Drugi numer wychodzi 4 marca. 
Według moich szalonych obliczeń kolekcja będzie trwała.. 3 i 3/4 roku?

Postanowiłam śledzić co będzie się pojawiać w numerach, bo gazetka dość ciekawa, ładnie wykonana. Ludzie już narzekają na jakość plastiku, ale jeszcze nie potrafię nic stwierdzić..
Jeśli będą pojawiały się ciekawe akcesoria to zainwestuje bo myślę że warto, 
20 zł od czasu do czasu to nie majątek zwłaszcza gdy w gazecie jest całkiem sporo rad, 
po chyba 4 przepisy i lekcje o danych produktach itd.
Przepisy są ładnie opisane, dodane zdjęcia, napisane jakich potrzebujemy sprzętów, jak można to coś
podać, rady i wskazówki też są. Dodatkowo możemy też znaleźć krótkie przepisy bez zdjęć i szczegółów.
W 1 numerze mamy krótki artykuł o termometrach cukierniczych i o hartowaniu czekolady.

Co mamy w pierwszym numerze?
Za 5 zł dostajemy:
- małe tekturowe pudełko z wkładem dzielącym na 3 półeczki
- złotka do owinięcia czekoladek
- karteczkę na podpis Od, Dla do pudełka
- formę plastikową na 20 serduszek


- gazetkę informującą co w ogóle jest w tej większej, co potrzebujemy i zachęcającą do prenumeraty + karteczkę do zapisania się

 

- gazetkę z radami i 4 głównymi przepisami, artykułem o hartowaniu czekolady i termometrach

 
 
 
 

  Na zakończenie zapowiedziane czego się spodziewać. Część 3 mnie nie rusza..
 

Wykorzystałam już foremkę :) i połamałam ;(