sobota, 28 listopada 2015

Nareszcie komentarze Disqus!

Odwiedzam wiele blogów, staram się komentować, bo wiem że blogerzy to doceniają. 
To miłe, że ktoś chce coś powiedzieć o Twoim wpisie, 
może dopytać, może pochwalić. To nasz kontakt.

Duża część ma komentarze Disqus i tak komentuje mi się najłatwiej.
Od razu je pokochałam, ale nie mogłam wprowadzić tu, bo na Blogspocie nie działały :(
Z racji, że ostatnio przypomniało mi się o wielu ciekawych opcjach które nie działały, np. Cook'd (o którym będzie trochę później, bo postęp jest, ale nie do końca wiem czy już działa) postanowiłam jeszcze raz spróbować z Disqus. I wszystko pięknie chodzi! 
Stare komentarze zostały w nowej wersji, chociaż właśnie nie układają się w odpowiedzi i w ogóle jestem osobnym kontem :/ ale teraz już będzie wspaniale, obiecuję!


Zalety?
  • wygląd (ładnie, przejrzyście)
  • "drzewo" odpowiedzi (wiadomo kto do kogo pisał, jest to ładnie rozmieszczone)
 
  • możesz śledzić gdzie coś pisałeś (na profilu jest podsumowanie Twoich wszystkich komentarzy)
 
  • powiadomienia o nowych odpowiedziach czy innych reakcjach na Twój komentarz widzisz w dymku koło nicku na samej górze (jeśli jest czerwone i ma cyferki jest coś nowego)
  • coś Ci się spodoba - dajesz strzałkę w górę, było totalnie głupie - w dół
  • dodawanie zdjęć
  • mogę wyróżnić Twoją wypowiedź
  • polecanie, udostępnianie na Disqus w razie jak by ktoś obserwował Cię akurat tam
Jeśli ktoś miałby problem z dodaniem tego systemu na własny blog w Bloggerze służę pomocą.
Przy problemach logowaniem się do komentowania itp. też możecie pisać na Facebooku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz