niedziela, 1 marca 2015

Przydatna aplikacja - lista zakupów Listonic

Jak często zapominasz po co jesteś w sklepie?
Wracasz do domu i okazuje się, że jednak czegoś znowu zabrakło..

Ja mam tak bardzo często i korzystając z tego, że mój telefon działa pod systemem Android, 
ściągnęłam aplikację Listonic.
Aplikacja ma swoją stronę z której możemy korzystać również na komputerze.
Możemy ją też pobrać w wersji na iPhona lub Windows Phone.

Dodałam też specjalny przycisk na bloga żeby w każdym przepisie łatwo 
można było zamienić składniki na listę.

Aplikacja jest bardzo prosta w obsłudze i ładnie wygląda.
  • segreguje produkty kategoriami
  • pomaga szybko robić listę dzięki podpowiedziom podczas wpisywania
  • pokazuje promocje w sklepach (Alma i Carrefour)
  • pokazuje ciekawostki o produktach
  • możemy udostępniać listy innym osobom
  • możemy oglądać przepisy